Publicatie - Studie, onderzoeksrapport, analyse

Collectief leren via samenwerking met externe (onderwijs)professionals: Eindrapport

Publicatiejaar: 2020 Aantal pagina's: 159

Het eindrapport rapporteert over het empirisch onderzoek op basis van meervoudige gevalsstudies. De methode is gebaseerd op een trapsgewijze verdieping van bevindingen. Voor elf schoolcases (verspreid over basisonderwijs en secundair onderwijs) werd een overzicht gemaakt van relevante schooloverstijgende samenwerking met externen i.f.v. collectief leren, vanuit de achterliggende beweegredenen en actoren. We noemen dit de brede onderzoeksfase. In zes van deze cases werd een vervolgonderzoek opgez…

Bron: http://steunpuntsono.be/portfolio/collectief-leren-via-samenwerking-met-externe-onderwijsprofessionals-eindrapport/ - 01-02-2021
Digitaal in de collectie
Om dit meteen te raadplegen, meld je gratis aan
Auteur(4)
Bénédicte Vanblaere
Marijke De Smet
Ilse Ruys
Carolien Frijns
Termen(6)
Kennis in Vlaanderen
Secundair onderwijs
Basisonderwijs
Onderwijsmodellen