Artikel - Persartikel
Jong designtechnologiebedrijf Prado zet zich op de internationale kaart: “Er is interesse vanuit de VS en Canada, maar die boot houden we voorlopig af”
Oorspronkelijke titel: Hoe dit Belgisch designtechnologiebedrijf zich op de internationale kaart zette: “Er is interesse vanuit de VS en Canada, maar die boot houden we voorlopig af”
Bron: bloovi.be
29-05-2020
Rust creëren binnenshuis in een drukke wereld waar alles snel moet gaan: dat is de missie van het in 2019 opgerichte prado. Onlangs bracht het designtechnologiemerk van Thibault Renson (31), young entrepreneur en telg uit de Renson-familie, de eerste inbouwspot met onzichtbare bewegingssensor op de markt: met light + motion scoort het een primeur in de internationale designwereld. “Onder het motto ‘less is more’ willen we een horizontaal technologiebedrijf zijn dat slimme oplossingen biedt om h…
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen