Publicatie

Klachtenmanagement voor openbare besturen: klacht en klager

Bron: politeia.be
07-09-2022
Publicatiejaar: 2022 Aantal pagina's: 108

In deze publicatie gaan we achtereenvolgens dieper in op:
• wat het begrip ‘klacht’ inhoudt;
• welke drempels kunnen voorkomen dat klagers een klacht indienen;
• hoe het sociaaleconomische en normatieve profiel van de klager eruit ziet;
• welke bescherming de klager en de klacht volgens de wetgeving genieten bij een openbaar bestuur;
• hoe je best kan omgaan met klagers.

Dit boek verschijnt in de reeks Klachtenmanagement voor openbare besturen. Die reeks wil overheden en organisaties die hun relatie

Bron: https://politeia.be/nl/publicaties/301803-klachtenmanagement+voor+openbare+besturen+klacht+en+klager - 07-09-2022
Fysiek in de collectie
Is raadpleegbaar bij
Auteur(1)
Frankie Schram
Uitgever(1)
Uitgeverij Politeia nv | Brussel
Termen(3)
Klachtenmanagement
Overheidscommunicatie