Artikel - Persartikel

Luxemerken blijven ondanks hoge inflatie fors groeien

Oorspronkelijke titel: Voor luxemerken bestaan crisissen amper HardCrocs SS22 van Balenciaga: 950 dollar. Birkin van hermès: 8.500 tot 300.000 dollar. Tambour van Louis Vuitton: 17.800 dollar.
Bron: tijd.be
24-10-2022
Publicatiedatum: 22-10-2022

Terwijl veel bedrijven hun winst zien krimpen door de hoge inflatie, blijven luxemerken als LVMH en Kering fors groeien. ‘Zelfs als er een recessie ko…

Lees meer na aanmelden
Bron: De Tijd 2022-10-22 p5 (Financieel directeur LVMH - Jens Cardinaels) - 24-10-2022
Online raadpleegbaar
Om dit meteen te raadplegen, meld je gratis aan
Is artikel van
Termen(4)
Wereldeconomie
Luxe producten en lifestyle
Economische groei
Inflatie