Artikel - Vakartikel

Deelname aan tv-programma’s heeft positieve impact op ondernemingen

Bron: Kurt Desplenter
04-10-2024
Publicatiedatum: 07-10-2024

Als ondernemingen op televisie verschijnen, zorgt dat vaak niet alleen voor een toename in naamsbekendheid, maar ook voor directe groei en langetermijnwinst. Ook voor starters blijkt een strategisch gepland mediaoptreden een belangrijke schakel in hun groeiproces. We onderzochten de verhalen van enkele West-Vlaamse bedrijven en een gemeentebestuur en polsten naar de impact van hun tv-verschijning.

Bron: West-Vlaanderen Werkt, 2024, 2 - 04-10-2024
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
In het kader van(1)
Auteur(1)
Bart Vancauwenberghe
Termen(18)
Audiovisuele media
Marketingstrategieën
Marketingcampagnes
Evaluatie promotionele en marketing acties
Organisaties(6)
Blackboxx bv | Brugge
VRT (De Vlaamse Radio- en Televisieomroeporganisatie) voi