Publicatie - Studie, onderzoeksrapport, analyse

45-plussers en online shoppen

Bron: 45-plussers en online shoppen
27-05-2024
Publicatiejaar: 2013 Aantal pagina's: 24

Social media kan voor nieuwe webshops een goede manier zijn om in contact te komen met 65-plussers. Zij geven namelijk vaker aan dan 45-54-jarigen en 55-64-jarigen in aanraking te willen komen met interessante webshops via online netwerken (Facebook, Google+ etc.). Dit is een van de uitkomsten van het onderzoek van het Bindinc. Kenniscentrum onder 664 Nederlanders tussen de 45 en 70 jaar. Binnen het onderzoek zijn drie leeftijdsgroepen met elkaar vergeleken, namelijk 45 t/m 54 jaar, 55 t/m 64 ja…

Bron: 45-plussers en online shoppen - 24-05-2024
Online raadpleegbaar
Te downloaden op de site van Bindinc.Kenniscentrum
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(3)
Consumentengedrag
E-shopping
Consumentengedrag en detailhandel
Uitgever(1)
BKC (Bindinc.Kenniscentrum)