Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Responsible marketing of ecotourism destinations and attractions :a a commercial sector perpective
Publicatiedatum:
01-01-1993
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 21-24)
Publicatie
Publicatiejaar:
1993
Tourism Review, 1993, 3
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(1)
Martin Brackenbury
Termen
(2)
Duurzaam toerisme
Marketing en toerisme
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2010
Welke smaak groen wilt u?: groen en duurzaam toerisme: meer marketingslagkracht bij koplopers
Vakartikel
01-01-2010
Consulting communities: using audience response system (ARS) technology to assess community preferences for sustainable recreation and tourism development
Vakartikel
01-01-2009
Proposing a sustainable marketing framework for heritage tourism
Vakartikel
01-01-2008
Selective marketing for environmentally sustainable tourism
Vakartikel
01-01-2008
4L tourism (landscape, leisure, learning and limit) : responding to new motivations and expactations of tourists to improve the competitiveness of Alpine destinations in a sustainable way
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink