Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Revisiting the heavy-user segment for vacation travel marketing
Publicatiedatum:
01-01-2000
Nr. 4, volume 6
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 346-356)
Publicatie
Publicatiejaar:
2000
Journal of Vacation Marketing, 2000, 4
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(4)
Reisgedrag
Consumentengedrag en toerisme
E-toerisme
Marketing en toerisme
Auteur
(1)
Stephen W. Litvin
Gerelateerde items
Persartikel
28-06-2023
Belg reist bijna evenveel als voor corona, meldt het Belgisch statistiekbureau Statbel
Persartikel
17-04-2023
De Belg heeft massaal z'n reis voor de zomer geregeld: Vroegboekingen in de lift
Persartikel
25-11-2022
Vliegtaks bracht al ruim 11 miljoen euro op: zorgt dit ook voor gedragswijziging?
Vakartikel
01-01-2005
Tourist attitudes and destination marketing: the case of Australia's Northern Territory and Malaysia
Vakartikel
01-01-2002
Understanding the domestic market using cluster analysis: a case study of the marketing efforts of Travel Alberta