Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Defining the virtual tourist community : implications for tourism marketing
Publicatiedatum:
01-01-2002
EN
Nr. 4
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 407-417)
Publicatie
Publicatiejaar:
2002
Tourism Management, 2002, 4
Geselecteerde artikels (8)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(3)
Daniel R. Fesenmaier
Wang Youcheng
Yu Quaehee
Termen
(4)
E-marketing
E-toerisme
E-commerce
Marketing en toerisme
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2011
Travel queries on cities in the United States: implications for search engine marketing for tourist destinations
Vakartikel
01-01-2009
Het nieuwe reisbureau verkooptechnisch bekeken: panelgesprek
Vakartikel
01-01-2006
Identifying the success factors of web-based marketing strategy: an investigation of convention and visitors bureaus in the United States
Vakartikel
01-01-2004
Internet marketing in tourism Asia: an evaluation of the performance of East Asian national tourism organization websites
Vakartikel
01-01-2001
Leveling the playing field : e-marketing's impact on lodging operations
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink