Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Measuring what matters: 'importance' in satisfaction surveys
Publicatiedatum:
01-01-2004
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: A-127-131)
Publicatie
Publicatiejaar:
2004
Insights, 2004, January
Geselecteerde artikels (10)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(1)
Parves Khan
Termen
(2)
Meetmethodieken bij toerisme
Klantentevredenheid toerisme
Gerelateerde items
Persartikel
28-06-2022
Kusttoerist is tevreden, Koksijds burgemeester minder: Burgemeester heeft vragen bij extra toerisme
Persartikel
13-08-2021
Straffe bezoekerscijfers voor het Natuur Part 't Zwin in Knokke-Heist
Persartikel
22-08-2024
Brugge staat op plaats 14 in lijst van Europese steden met grootste toeristenlast, blijkt uit onderzoek van Holidu
Persartikel
29-09-2023
Toeristen geven Brugge uitstekend rapport, blijkt uit nieuw Kunststedenonderzoek van Toerisme Vlaanderen
Persartikel
29-09-2023
Nieuw onderzoek van Toerisme Vlaanderen toont hoge tevredenheidsscores voor Vlaamse kunststeden
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink