Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Cultural idendities constructed, imagined and experienced: a 3-gap tourism destination image model
Publicatiedatum:
01-01-2004
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 165-182)
Publicatie
Publicatiejaar:
2004
Tourism, 2004, 2
Geselecteerde artikels (1)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Frank Go
Robert Govers
Termen
(2)
Destination marketing
Klantentevredenheid toerisme
Gerelateerde items
Persartikel
28-06-2022
Kusttoerist is tevreden, Koksijds burgemeester minder: Burgemeester heeft vragen bij extra toerisme
Persartikel
29-09-2023
Toeristen geven Brugge uitstekend rapport, blijkt uit nieuw Kunststedenonderzoek van Toerisme Vlaanderen
Persartikel
29-09-2023
Nieuw onderzoek van Toerisme Vlaanderen toont hoge tevredenheidsscores voor Vlaamse kunststeden
Vakartikel
01-01-2003
Tourist satisfaction in Singapore - a perspective from Indonesian tourists
Vakartikel
01-01-2002
Customer value managment as a determinant of the competitive position of tourism destinations
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink