Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Cultural idendities constructed, imagined and experienced: a 3-gap tourism destination image model
Publicatiedatum:
01-01-2004
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 165-182)
Publicatie
Publicatiejaar:
2004
Tourism, 2004, 2
Geselecteerde artikels (1)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Destination marketing
Klantentevredenheid toerisme
Auteur
(2)
Frank Go
Robert Govers
Gerelateerde items
Persartikel
28-06-2022
Kusttoerist is tevreden, Koksijds burgemeester minder: Burgemeester heeft vragen bij extra toerisme
Persartikel
29-09-2023
Toeristen geven Brugge uitstekend rapport, blijkt uit nieuw Kunststedenonderzoek van Toerisme Vlaanderen
Persartikel
29-09-2023
Nieuw onderzoek van Toerisme Vlaanderen toont hoge tevredenheidsscores voor Vlaamse kunststeden
Vakartikel
01-01-2003
Tourist satisfaction in Singapore - a perspective from Indonesian tourists
Vakartikel
01-01-2002
Customer value managment as a determinant of the competitive position of tourism destinations