Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Influence of market orientation and strategy on travel industry performance: an empirical study of e-commerce in Taiwan
Publicatiedatum:
01-01-2004
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 357-365)
Publicatie
Publicatiejaar:
2004
Tourism Management, 2004, 3
Geselecteerde artikels (10)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(1)
Jyh-Jeng Wu
Termen
(2)
Beleidsstrategieën
E-commerce
Gerelateerde items
Persartikel
21-11-2024
Chinese webshops beconcurreren Europese handelaars oneerlijk: 'Wij willen een gelijk speelveld'
Persartikel
05-11-2024
Blokker vraagt uitstel van betaling aan: Retailsector in Nederland en België worstelt met financiële uitdagingen
Persartikel
19-10-2024
Kleine apotheek lijdt onder opkomst van ketens en webwinkels, volgens cijfers van de apothekersbond APB
Persartikel
11-10-2024
Prijsverlagingen leveren IKEA België meer klanten op, maar geen extra omzet
Persartikel
26-09-2024
CEO Pieter Zwart over de strategie van Coolblue: ‘Bedrijven hebben maar één doel, en dat is klanten blij maken’
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink