Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Vrij zoeken met deze term
Gebruik "aanhalingstekens" om termen samen te houden. Bv. "openbare verlichting".
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Using focus group data to set new product prices
Publicatiedatum:
01-01-2004
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 15-24)
Publicatie
Publicatiejaar:
2004
Journal of Product & Brand Management, 2004, 1
Geselecteerde artikels (2)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Theodore T. Allen
Kristen M. Maybin
Termen
(2)
Prijsvorming
Marktonderzoektechnieken
Gerelateerde items
Persartikel
14-05-2025
Belgische farma ongerust over Amerikaanse plannen om geneesmiddelenprijzen fors te verlagen
Persartikel
02-05-2025
Europese farmasector waarschuwt voor investeringsvlucht uit Europa
Persartikel
28-04-2025
Amerikaanse betaalreuzen kosten handel en consument steeds meer geld, Belgische handelsorganisaties vragen kostenplafond
Vakartikel
17-04-2025
Wereldwijde wijnconsumptie daalde in 2024 met 3,3% tot het laagste niveau sinds 1961, blijkt uit cijfers van Internationale Organisatie voor Wijn (OIV)
Persartikel
10-04-2025
Vier West-Vlaamse zwembaden bieden nog steeds een zwembeurt aan voor minder dan 2 euro
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink