Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Let me count the words: quantifying open-ended interactions with guests
Publicatiedatum:
01-01-2005
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 323-343)
Publicatie
Publicatiejaar:
2005
Cornell Hotel & Restaurant Administration Quarterly, 2005, 3
Geselecteerde artikels (3)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(3)
Madeleine Pullman
Kelly McGuire
Charles Cleveland
Termen
(2)
Klantentevredenheid
Marktonderzoektechnieken
Gerelateerde items
Persartikel
20-11-2024
Klantendienst of klachtendienst? Customer service-medewerker als knelpuntberoep
Persartikel
10-10-2024
NMBS moet België 400.000 euro betalen vanwege onvoldoende stiptheid
Persartikel
23-03-2024
Te veel bedrijven en organisaties houden consumenten tergend lang aan het lijntje: Waarom de klantendienst zo weinig duimpjes krijgt?
Persartikel
04-03-2024
Deze autohandel bedrijven slagen erin wél nog winst te maken: Twee Belgische klassiekers en één Hollandse wervelwind
Persartikel
02-03-2024
Strenge regels van autofabrikanten brengen steeds meer garagehouders in de problemen, o.a. door tevredenheidsenquêtes en verplichte restylings
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink