Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
The perceived importance of price as one hotel selection dimension
Publicatiedatum:
01-01-2005
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 529-537)
Publicatie
Publicatiejaar:
2005
Tourism management, 2005, 4
Geselecteerde artikels (12)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Prijsvorming bij toerisme
Hotels
Auteur
(1)
Tim Lockyer
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2011
Price determinants of individual hotels: evidence from Milan
Vakartikel
01-01-2011
The effects of beach characteristics and location with respect to hotel prices
Vakartikel
01-01-2010
Intention to pay conventional-hotel prices at a green hotel: a modification of the theory of planned behavior
Vakartikel
01-01-2004
Investigating pricing decisions in the hospitality industry using the behavioral process method
Vakartikel
01-01-2000
Challenges for china's state-run hotels a marketing perspective