Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Involvement and the tourist shopper: using the involvement construct to segment the American tourist shopper at the mall
Publicatiedatum:
01-01-2005
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 135-154)
Publicatie
Publicatiejaar:
2005
Journal of Vacation Marketing, 2005, 2
Geselecteerde artikels (6)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(3)
Winkelsteden
Doelgroepenselectie
USA/VSA (Verenigde Staten)
Auteur
(3)
Bharath M. Josiam
Tammy R. Kinley
Youn-Kyung Kim
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2005
Staying in the spa marketing game: trends, challenges, strategies and techniques
Vakartikel
01-01-2005
Preferences and trip expenditure: a conjoint analysis of visitors to Seoul, Korea
Vakartikel
01-01-2005
Streetscape improvements in a historic tourist city a second visit to King Street, Charleston, South Carolina
Vakartikel
01-01-2005
Association meeting planners' perceptions and intentions for five major US convention cities: the structured and unstructured images
Vakartikel
01-01-2005
Who buys that? Who does what?: analysis of cross-cultural consumption behaviours among tourists in Hawaii