Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Effects of brand, price, and risk on customer's value perceptions and behavioral intentions in the restaurant industry
Publicatiedatum:
01-01-2004
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 31-49)
Publicatie
Publicatiejaar:
2004
Journal of hospitality & leisure marketing, 2004, 1
Geselecteerde artikels (5)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Haemoon Oh
Joon-Wuk Kwun
Termen
(1)
Eetgelegenheden
Gerelateerde items
Persartikel
06-12-2024
Carcasse in Koksijde in top 3 van meest duurzame concept op de lijst van World’s 101 Best Steak Restaurants
Persartikel
30-11-2024
Vissershuisje in Sint-Idesbald wordt restaurant 'De Kokkel' van chef-kok Iain Wittevrongel
Persartikel
29-11-2024
Restaurant van Wevelgemnaar in Kuala Lumpur (Maleisië) bekroond met Michelinster
Persartikel
22-11-2024
Chef Cédric Sorton van restaurant Oh in Sint-Idesbald is finalist Eerste Kok van België 2025
Persartikel
19-11-2024
Marco Santoni van restaurant Boury uit Roeselare is Viskok van het Jaar
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink