Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
What's the story in Balamory?: the impacts of a childeren's TV programme on small tourism enterprises on the Isle of Mull, Scotland
Publicatiedatum:
01-01-2005
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 228-255)
Publicatie
Publicatiejaar:
2005
Journal of sustainable tourism, 2005, 3
Geselecteerde artikels (3)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(1)
Joanne Connell
Termen
(3)
Media- en technologiegebruik
Verenigd Koninkrijk
Schotland
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2015
Business Improvement Districts and Town Centre Management: What has been their effectiveness and what are the futer directions for these strategies?
Vakartikel
01-01-2013
High street regeneration and rebranding: pushing portas further: life beyond the butcher, baker and candlestick maker
Vakartikel
01-01-2012
Regional policy and university knowledge transfer: perspectives from devolved regions in the UK
Vakartikel
01-01-2011
Destination image as quantified media messages: the effect of news on tourism demand
Vakartikel
01-01-2005
Toddlers, tourism and Tobermory: destination marketing issues and television-induced tourism
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink