Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Managing tourists' needs and expectations: an empirical analysis of the Egyptian airline sector
Publicatiedatum:
01-01-2007
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 277-296)
Publicatie
Publicatiejaar:
2007
Tourism, 2007, 3
Geselecteerde artikels (3)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(1)
Kwaliteitszorg en kwaliteitsbeleid
Auteur
(3)
Abdlla Ghada
Refaat Mohamed Amany
Moustafa Ahmed Mekawy
Gerelateerde items
Persartikel
27-06-2024
Hilights Group uit Caïro sluit partnerschap met Barco uit Kortrijk
Persartikel
14-05-2024
Hoofdarts van AZ Sint-Lucas Gent, Dr. Katrien De Ketelaere, over de ziekenhuiszorg van de toekomst
Persartikel
14-05-2024
Sarah Vansteenkiste over de krapte van arbeidsmarkt in de zorgsector
Persartikel
02-05-2024
Burgemeester Oostende reageert op kritiek van personeel AZ Oostende: Werk aan de winkel, maar veiligheid van patiënten is wel gegarandeerd
Persartikel
22-04-2024
Waarderingsplatform.be bundelt feedback op zorg en dienstverlening van woonzorgcentrum, jeugdhulporganisatie, of voorziening voor mensen met een beperking