Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Tip-collection strategies, service guarantees, and consumer evaluations of group package tours
Publicatiedatum:
01-01-2009
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 523-534)
Publicatie
Publicatiejaar:
2009
Journal of Travel Research, 2009, 4
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Sheng-Hshiung Tsaur
Chih-Hung Wang
Termen
(2)
Prijsdifferentiatie
Klantentevredenheid toerisme
Gerelateerde items
Persartikel
01-02-2024
Kappersfederatie Febelhair roept kappers op om tarieven te baseren op hoeveelheid werk in plaats van op geslacht van klant
Persartikel
27-10-2023
Uitrol van dynamische prijzen stopt niet bij concerten, pintjes, vliegtickets en hotelovernachtingen: zowel bedrijf als consument kan hiervan profiteren
Persartikel
05-10-2023
Europese consumenten betalen samen 14 miljard extra door kunstmatige handelsmuren
Persartikel
29-09-2023
Toeristen geven Brugge uitstekend rapport, blijkt uit nieuw Kunststedenonderzoek van Toerisme Vlaanderen
Persartikel
29-09-2023
Nieuw onderzoek van Toerisme Vlaanderen toont hoge tevredenheidsscores voor Vlaamse kunststeden
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink