Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Analyzing tourists' satisfaction: a multivariate ordered probit approach
Publicatiedatum:
01-01-2010
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 86-97)
Publicatie
Publicatiejaar:
2009
Tourism Management, 2010, 1
Geselecteerde artikels (11)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(1)
Hikaru Hasegawa
Termen
(2)
Klantentevredenheid toerisme
Japan
Gerelateerde items
Persartikel
17-09-2024
Daikin-medewerker Danny Velle (Oostende) krijgt eretitel van wereldwijde CEO Daikin
Persartikel
30-05-2024
Autobehandelaar ICO neemt nieuwe kaaimuur in gebruik in Zeebrugge
Persartikel
12-04-2024
Japanse rederij “K” Line stuurt eerste van twee nieuwe autocarriers langs Zeebrugge
Persartikel
20-03-2024
Grote aandeelhouderswissel bij zeewindpark Northwind: Aspiravi (Harelbeke) trekt zijn belang op van 40 naar 70 procent
Vakartikel
01-01-2009
Structural relationship among involvement, destination brand equity, satisfaction and destinaton visit intentions: the case of Japanese outbound travelers
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink