Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Destination positioning opportunities using personal values: elicited through the repertory test with laddering analysis
Publicatiedatum:
01-01-2011
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 100-107)
Publicatie
Publicatiejaar:
2011
Tourism Management, 2012, 1
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Destination marketing
Toeristische bestemmingen
Auteur
(1)
Steven Pike
Gerelateerde items
Persartikel
09-03-2024
Westtoer en Toerisme Vlaanderen richten zich op Scandinavische markt: De kust kan alternatief zijn voor te warme zuiden
Persartikel
09-03-2024
Kust wil dankzij nieuw strategisch beleidsplan 2024-2030 nog meer inzetten op toerisme en vraagt meer overheidsgeld
Persartikel
03-05-2024
Drie op vier Vlamingen gaan in zomer 2024 op reis, blijkt uit enquête mobiliteitsorganisatie VAB
Persartikel
15-03-2024
Belgen zoeken zomervakanties noordelijker en hoger, zowel bij auto- als vliegvakanties
Persartikel
01-01-2014
Bestemmingen zijn grensoverschrijdende merken