Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
City marketing and place branding: a critical review of practice and academic research
Publicatiedatum:
01-01-2012
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 369-394)
Publicatie
Publicatiejaar:
2012
Journal of Town & City Management, 2012, 4
Geselecteerde artikels (1)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(5)
Marketing
Imago
Lokaal marketingbeleid
Regiomarketing
Destination marketing
Gerelateerde items
Persartikel
23-09-2021
Wereldkampioenschap wielrennen Vlaanderen internationaal in de schijnwerpers: regiomarketing met een onzekere return
Vakartikel
01-01-2017
Evenementenbeleid en stadsidentiteit: praktijkvoorbeeld monitor evenement Heerlen
Vakartikel
01-01-2016
Den Haag moet in de harten van mensen komen: anders denken over merk en destinatie (+ 3 ervaringstips)
Vakartikel
01-01-2016
Event branding, image reconstruction and urban regeneration: a case study of Liverpool as the 2008 European Capital of Culture
publicatie
01-01-1993
Marketing places: attracting investment, industry and tourism to cities, states and nations
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink