Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Town centre management: how web interactivity influences the image of a tourist destination
Publicatiedatum:
01-01-2015
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 356-366)
Publicatie
Journal of Urban Regeneration and Renewal, 2015, 4
Geselecteerde artikels (1)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Carmen Hidalgo Alcazar
Maria Sicilia
Termen
(2)
Destination marketing
E-toerisme
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2012
The impact of social media on destination branding: consumer-generated videos versus destination marketer-generated videos
Vakartikel
01-01-2011
Travel queries on cities in the United States: implications for search engine marketing for tourist destinations
Vakartikel
01-01-2011
Measuring the effectiveness of US official state tourism websites
Vakartikel
01-01-2010
Negative symbolic aspects in destination branding: exploring the role of the 'undesired self' on web-based vacation information search intentions among potential first-time visitors
Vakartikel
01-01-2010
Productontwikkeling ondersteunt promotie: vervolgcampagne Groene Hart
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink