Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
An assessment of hotel and travel advertising
Publicatiedatum:
01-01-1999
NR. 2
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 57-66)
Publicatie
Publicatiejaar:
1999
Journal of Hospitality & Leisure Marketing, 1999, 2
Geselecteerde artikels (5)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(3)
Reclame
Marketingcampagnes
Hotels
Auteur
(1)
Ronald A. Nykiel
Gerelateerde items
Persartikel
12-02-2024
Belgische reclamesector werkt aan regels rond artificiële intelligentie
Vakartikel
01-01-2013
Likeability stuwt waardering omhoog: wat vinden 50-plussers aantrekkelijk in reclame reisaanbiedingen
Vakartikel
01-01-2008
Influential factors and relation structure of internet banner advertising in the tourism industry
Vakartikel
01-01-2008
Virtual experience vs. brochures in the advertisement of scenic spots: how cognitive preferences and order effects influence advertising effects on consumers
Vakartikel
01-01-2007
The destination promotion triad: understanding asymmetric stakeholder interdependencies among the city, hotels and DMO