Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
An expanded framework for measuring the effectiveness of destination advertising
Publicatiedatum:
01-01-1997
EN
NR. 3 : MAY
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 127-137)
Publicatie
Publicatiejaar:
1997
Tourism Management, 1997, 3
Geselecteerde artikels (6)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Destination marketing
USA/VSA (Verenigde Staten)
Auteur
(2)
Edward G. McWilliams
John L. Crompton
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2011
Travel queries on cities in the United States: implications for search engine marketing for tourist destinations
Vakartikel
01-01-2011
Measuring the effectiveness of US official state tourism websites
Vakartikel
01-01-2008
Russia's destination image among American pleasure travelers: revisiting Echtner and Ritchie
Vakartikel
01-01-2006
How public relations put the kicks in Route 66 - and still is
Vakartikel
01-01-2005
The development of a destination through the image assessment of six geographic markets