Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Branding mountain destinations: the battle for "placefulness"
Publicatiedatum:
01-01-2004
EN
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 6-15)
Publicatie
Publicatiejaar:
2004
Tourism Review, 2004, 1
Geselecteerde artikels (5)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(3)
Peter W. Williams
Alison M. Gill
Neil Chura
Termen
(2)
Destination marketing
Kwaliteitslabels
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2012
Dossier: Marques de destination: des stratégies de plus en plus partagées
Vakartikel
01-01-2012
Dossier: Marques de destination: stratégies communautaires en ligne (2e partie)
Vakartikel
01-01-2011
A model of destination branding: integrating the concepts of the branding and destination image
Vakartikel
01-01-2011
Tourism destination brand equity dimensions: renewal versus repeat market
Vakartikel
01-01-2010
Negative symbolic aspects in destination branding: exploring the role of the 'undesired self' on web-based vacation information search intentions among potential first-time visitors
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink