Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
City marketing and place branding: a critical review of practice and academic research
Publicatiedatum:
01-01-2012
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 369-394)
Publicatie
Publicatiejaar:
2012
Journal of Town & City Management, 2012, 4
Geselecteerde artikels (1)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(5)
Marketing
Imago
Lokaal marketingbeleid
Regiomarketing
Destination marketing
Gerelateerde items
Persartikel
23-09-2021
Wereldkampioenschap wielrennen Vlaanderen internationaal in de schijnwerpers: regiomarketing met een onzekere return
Vakartikel
01-01-2017
Evenementenbeleid en stadsidentiteit: praktijkvoorbeeld monitor evenement Heerlen
Vakartikel
01-01-2016
Den Haag moet in de harten van mensen komen: anders denken over merk en destinatie (+ 3 ervaringstips)
Vakartikel
01-01-2016
Event branding, image reconstruction and urban regeneration: a case study of Liverpool as the 2008 European Capital of Culture
publicatie
01-01-1993
Marketing places: attracting investment, industry and tourism to cities, states and nations