Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Vrij zoeken met deze term
Gebruik "aanhalingstekens" om termen samen te houden. Bv. "openbare verlichting".
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Customer delight and market segmentation: an application of the three-factor theory of customer satisfaction on life style groups
Publicatiedatum:
01-01-2008
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 116-126)
Publicatie
Publicatiejaar:
2008
Tourism Management, 2008, 1
Geselecteerde artikels (8)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Kurt Matzler
Johann Füller
Termen
(2)
Marktsegmentatie
Klantentevredenheid
Gerelateerde items
Persartikel
20-11-2024
Klantendienst of klachtendienst? Customer service-medewerker als knelpuntberoep
Persartikel
10-10-2024
NMBS moet België 400.000 euro betalen vanwege onvoldoende stiptheid
Persartikel
23-03-2024
Te veel bedrijven en organisaties houden consumenten tergend lang aan het lijntje: Waarom de klantendienst zo weinig duimpjes krijgt?
Persartikel
04-03-2024
Deze autohandel bedrijven slagen erin wél nog winst te maken: Twee Belgische klassiekers en één Hollandse wervelwind
Persartikel
02-03-2024
Strenge regels van autofabrikanten brengen steeds meer garagehouders in de problemen, o.a. door tevredenheidsenquêtes en verplichte restylings
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink