Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Customer delight and market segmentation: an application of the three-factor theory of customer satisfaction on life style groups
Publicatiedatum:
01-01-2008
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 116-126)
Publicatie
Publicatiejaar:
2008
Tourism Management, 2008, 1
Geselecteerde artikels (8)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Kurt Matzler
Johann Füller
Termen
(2)
Marktsegmentatie
Klantentevredenheid
Gerelateerde items
Persartikel
20-11-2024
Klantendienst of klachtendienst? Customer service-medewerker als knelpuntberoep
Persartikel
10-10-2024
NMBS moet België 400.000 euro betalen vanwege onvoldoende stiptheid
Persartikel
23-03-2024
Te veel bedrijven en organisaties houden consumenten tergend lang aan het lijntje: Waarom de klantendienst zo weinig duimpjes krijgt?
Persartikel
04-03-2024
Deze autohandel bedrijven slagen erin wél nog winst te maken: Twee Belgische klassiekers en één Hollandse wervelwind
Persartikel
02-03-2024
Strenge regels van autofabrikanten brengen steeds meer garagehouders in de problemen, o.a. door tevredenheidsenquêtes en verplichte restylings
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink