Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Customer delight and market segmentation: an application of the three-factor theory of customer satisfaction on life style groups
Publicatiedatum:
01-01-2008
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 116-126)
Publicatie
Publicatiejaar:
2008
Tourism Management, 2008, 1
Geselecteerde artikels (8)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Marktsegmentatie
Klantentevredenheid
Auteur
(2)
Kurt Matzler
Johann Füller
Gerelateerde items
Persartikel
23-03-2024
Te veel bedrijven en organisaties houden consumenten tergend lang aan het lijntje: Waarom de klantendienst zo weinig duimpjes krijgt?
Persartikel
04-03-2024
Deze autohandel bedrijven slagen erin wél nog winst te maken: Twee Belgische klassiekers en één Hollandse wervelwind
Persartikel
02-03-2024
Strenge regels van autofabrikanten brengen steeds meer garagehouders in de problemen, o.a. door tevredenheidsenquêtes en verplichte restylings
Persartikel
02-02-2024
Bakkerij De Knock in Oostkamp bakt al vijf generaties lang brood in zelfde houtoven
Persartikel
13-12-2023
De Lijn ontving al 40 klachten over nieuwe dienstregeling, die pas in januari ingaat