Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Customer preferences for online, social media and mobile innovations in the hospitality industry
Publicatiedatum:
01-01-2012
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 183-186)
Publicatie
Publicatiejaar:
2012
Cornell Hospitality quarterly, 2012, 3
Geselecteerde artikels (3)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(6)
Boekingsgedrag vakanties
Toeristische info
E-toerisme
Sociale media
Online beoordeling
Hotels
Auteur
(3)
Rohit Verma
Debra Stock
Laura McCarthy
Gerelateerde items
Persartikel
01-01-2014
Hotels moeten mee met hun tijd: revenue management en sociale media zijn belangrijk
Persartikel
01-01-2012
Verblijfsrecreatie speelt onvoldoende in op de nieuwe consument: reviewsites hebben grote invloed
Vakartikel
01-01-2012
Using travel blogs to examine the postconsumption behavior of tourists
Vakartikel
01-01-2012
Computer-assisted Webnography: a new approach to online reputation management in tourism
Vakartikel
01-01-2012
Culture and service-related positive disconfirmations: an application of travel blog analysis