Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Defining the virtual tourist community : implications for tourism marketing
Publicatiedatum:
01-01-2002
EN
Nr. 4
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 407-417)
Publicatie
Publicatiejaar:
2002
Tourism Management, 2002, 4
Geselecteerde artikels (8)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(4)
E-marketing
E-toerisme
E-commerce
Marketing en toerisme
Auteur
(3)
Daniel R. Fesenmaier
Wang Youcheng
Yu Quaehee
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2011
Travel queries on cities in the United States: implications for search engine marketing for tourist destinations
Vakartikel
01-01-2009
Het nieuwe reisbureau verkooptechnisch bekeken: panelgesprek
Vakartikel
01-01-2006
The website design and internet site marketing practices of upscale and luxury hotels in Turkey
Vakartikel
01-01-2004
Internet marketing in tourism Asia: an evaluation of the performance of East Asian national tourism organization websites
Vakartikel
01-01-2001
Leveling the playing field : e-marketing's impact on lodging operations