Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Effects of brand, price, and risk on customer's value perceptions and behavioral intentions in the restaurant industry
Publicatiedatum:
01-01-2004
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 31-49)
Publicatie
Publicatiejaar:
2004
Journal of hospitality & leisure marketing, 2004, 1
Geselecteerde artikels (5)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(1)
Eetgelegenheden
Auteur
(2)
Haemoon Oh
Joon-Wuk Kwun
Gerelateerde items
Persartikel
15-07-2024
Knoks ijssalon Australian schep jaarlijks 6 miljoen bollen ijs in België en buitenland
Persartikel
06-07-2024
Restaurant Sphere met imposante glazen koepel opent in Knokke: Dit zie je nergens anders ter wereld
Persartikel
04-07-2024
Na garnalentekort in België komt er een overaanbod aan: De garnaalkroket werkt aan een comeback
Persartikel
29-06-2024
Elke dag opnieuw gaan meer dan drie Belgische restaurants failliet
Persartikel
21-06-2024
Voor tweede jaar op rij worden Belgische mosselen geoogst voor Vlaamse kust: Voor het eerst in West-Vlaamse restaurants