Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Effects of brand, price, and risk on customer's value perceptions and behavioral intentions in the restaurant industry
Publicatiedatum:
01-01-2004
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 31-49)
Publicatie
Publicatiejaar:
2004
Journal of hospitality & leisure marketing, 2004, 1
Geselecteerde artikels (5)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(1)
Eetgelegenheden
Auteur
(2)
Haemoon Oh
Joon-Wuk Kwun
Gerelateerde items
Vakartikel
07-10-2024
Deelname aan tv-programma’s heeft positieve impact op ondernemingen
Persartikel
24-10-2024
Anders boeren: producten uit eigen moestuin worden culinaire hoogstandjes
Persartikel
11-10-2024
Succesvol garnaalkrokettenfestival in Oostende lokt 7.000 bezoekers: We verkochten 47.000 kroketten
Persartikel
08-10-2024
Restaurant North uit Oostende pakt 2 keer goud met garnaalkroketten
Persartikel
03-10-2024
Hotel de Tuilerieën in Brugge opent gastronomisch restaurant