Artikel - Persartikel

Europese groeistrategie voor Plopsaland: Plopsa Coo Ardennes en Holiday Park Germany worden Plopsaland Ardennes en Plopsaland Deutschland

Oorspronkelijke titel: Plopsaland wordt Europees merk
Bron: madeinwest-vlaanderen.be
30-06-2020
Publicatiedatum: 04-04-2025

Plopsa Group uit De Panne doopt zijn grote themaparken om tot Plopsaland Ardennes en Plopsaland Deutschland. Deze strategische naamsverandering maakt deel uit van een Europese merkuitbreiding, waarbij alle outdoorparken voortaan dezelfde herkenbare naam dragen. Zo wil het bedrijf zijn positionering en herkenbaarheid in het buitenland versterken. Tegelijkertijd worden er aanzienlijke investeringen gepland in beide parken, waaronder een nieuw themagebied rond Maya de Bij in de Ardennen en een fami…

Bron: https://www.made-in.be/west-vlaanderen/plopsaland-wordt-europees-merk/ - 04-04-2025
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen