Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Gordon the guided missile: how do we measure the effect of marketing campaigns?
Publicatiedatum:
01-01-2003
EN
C-9-19
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: C-9-19)
Publicatie
Publicatiejaar:
2003
Insights, 2003, Sept.
Geselecteerde artikels (8)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(1)
Ken Jennings
Termen
(1)
Marketing en toerisme
Gerelateerde items
Vakartikel
07-10-2024
Deelname aan tv-programma’s heeft positieve impact op ondernemingen
Persartikel
28-06-2024
Luc Abbeloos is nieuwe directeur van Westtoer: “West-Vlaanderen heeft zoveel troeven in huis”
Persartikel
11-03-2024
Westtoer investeerde 25.000 euro om serie Juliet naar De Haan te halen, Oostende betaalde 30.000 voor serie Styx
Persartikel
10-12-2024
Watersportclub Surfers Paradise in Knokke-Heist speelt weer prominente rol in tweede seizoen van tv-serie Knokke off
Persartikel
07-03-2024
Populariteit For Freedom Museum in Ramskapelle sterk gegroeid na televisiepassage
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink