Artikel - Persartikel

Hoe je als merk je relevantie behoudt: Driekwart van de merken kan gemist worden, blijkt uit onderzoek

Oorspronkelijke titel: Hoe je als merk je relevantie behoudt
Bron: retailtrends.nl
12-08-2021
Publicatiedatum: 16-08-2021

Als driekwart van de merken zou verdwijnen slaapt de consument er niet minder om. Dat blijkt uit het Meaningful Brandonderzoek van Havas. Het onderzoeksbureau spreekt van een ‘historisch dieptepunt’. De belangrijkste conclusies op een rij. 

Bron: https://retailtrends.nl/item/64923/hoe-je-als-merk-je-relevantie-behoudt - 18-08-2021
Online raadpleegbaar
Dit is een betalend artikel
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(4)
Merknamen en branding
Marktonderzoek
Consumentenvertrouwen (als conjunctuurindicator)
Consumentengedrag en detailhandel
Auteur(1)
Esther Schaap