Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Vrij zoeken met deze term
Gebruik "aanhalingstekens" om termen samen te houden. Bv. "openbare verlichting".
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Influence of politics and media in the perceptions of Turkey as a tourism destination
Publicatiedatum:
01-01-2008
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 38-46)
Publicatie
Publicatiejaar:
2008
Tourism Review, 2008, 2
Geselecteerde artikels (6)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Maria D. Alvarez
Meral Korzay
Termen
(3)
Destination marketing
Media- en technologiegebruik
Turkije
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2011
The role of TV commercial visuals in forming memorable and impressive destination images
Vakartikel
01-01-2010
Web-based destination marketing: do official city culture and tourism websites' in Turkey consider international guidelines?
Vakartikel
01-01-2010
The use of film in re-imaging a tourism destination: a case study of Yorkshire, UK
Vakartikel
01-01-2009
Social distance: the missing link in the loop of movies, destination image, and tourist behavior?
Vakartikel
01-01-2007
Incorporating local and international cuisines in the marketing of tourism destinations: the cases of Hong Kong and Turkey
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink