Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Vrij zoeken met deze term
Gebruik "aanhalingstekens" om termen samen te houden. Bv. "openbare verlichting".
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Information source usage among motive-based segments of travelers to newly emerging tourist destinations
Publicatiedatum:
01-01-2010
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 341-344)
Publicatie
Publicatiejaar:
2010
Tourism management, 2010, 3
Geselecteerde artikels (9)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Destination marketing
Toeristische info
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2011
Measuring the effectiveness of US official state tourism websites
Vakartikel
01-01-2010
Blogs of Israeli and Danish backpackers to India
Vakartikel
01-01-2010
Bloggers' reported tourist experience: their utility as a tourism data source and their effect on prospective tourists
Vakartikel
01-01-2010
Negative symbolic aspects in destination branding: exploring the role of the 'undesired self' on web-based vacation information search intentions among potential first-time visitors
Vakartikel
01-01-2002
Marketing to the Welsh diaspora: the appeal to hiraeth and homecoming
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink