Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Information source usage among motive-based segments of travelers to newly emerging tourist destinations
Publicatiedatum:
01-01-2010
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 341-344)
Publicatie
Publicatiejaar:
2010
Tourism management, 2010, 3
Geselecteerde artikels (9)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Destination marketing
Toeristische info
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2011
Measuring the effectiveness of US official state tourism websites
Vakartikel
01-01-2010
Bloggers' reported tourist experience: their utility as a tourism data source and their effect on prospective tourists
Vakartikel
01-01-2010
Negative symbolic aspects in destination branding: exploring the role of the 'undesired self' on web-based vacation information search intentions among potential first-time visitors
Vakartikel
01-01-2010
Blogs of Israeli and Danish backpackers to India
Vakartikel
01-01-2002
Marketing to the Welsh diaspora: the appeal to hiraeth and homecoming
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink