Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Involvement and the tourist shopper: using the involvement construct to segment the American tourist shopper at the mall
Publicatiedatum:
01-01-2005
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 135-154)
Publicatie
Publicatiejaar:
2005
Journal of Vacation Marketing, 2005, 2
Geselecteerde artikels (6)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(3)
Bharath M. Josiam
Tammy R. Kinley
Youn-Kyung Kim
Termen
(3)
Winkelsteden
Doelgroepenselectie
USA/VSA (Verenigde Staten)
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2005
Staying in the spa marketing game: trends, challenges, strategies and techniques
Vakartikel
01-01-2005
Preferences and trip expenditure: a conjoint analysis of visitors to Seoul, Korea
Vakartikel
01-01-2005
Streetscape improvements in a historic tourist city a second visit to King Street, Charleston, South Carolina
Vakartikel
01-01-2005
Association meeting planners' perceptions and intentions for five major US convention cities: the structured and unstructured images
Vakartikel
01-01-2005
Who buys that? Who does what?: analysis of cross-cultural consumption behaviours among tourists in Hawaii
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink