Artikel - Persartikel

Klarna Directeur België & Nederland Wilko Klaassen merkt dat de coronacrisis en de opeenvolgende lockdowns de muur tussen online en offline shoppen vervaagd heeft

Oorspronkelijke titel: “De muur tussen fysieke winkels en digitale winkels is vervaagd. Het kunstmatige onderscheid is weg, de toekomst is aan een geïntegreerde winkelervaring”
Bron: bloovi.be
29-05-2020
Publicatiedatum: 28-03-2022

Online shoppen is in België de voorbije twee jaar ongelooflijk hard aangetrokken, merken ze bij Klarna. “Het is tijdens de lockdowns veel toegankelijker gemaakt. Winkels moésten wel, ze hadden geen andere keuze. Het was misschien wel het duwtje in de rug dat ze nodig hadden om e-commerce helemaal te omarmen.”

Bron: https://www.bloovi.be/branded/insights/2022/de-muur-tussen-fysieke-winkels-en-digitale-winkels-is-vervaagd-het-kunstmatige-onderscheid-is-weg-de-toekomst-is-aan-een-geintegreerde-winkelervaring - 06-04-2022
Online raadpleegbaar