Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Loyalty marketing and frequent flyer programmes: attitudes and attributes of corporate travellers
Publicatiedatum:
01-01-2002
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 17-34)
Publicatie
Publicatiejaar:
2002
Journal of vacation marketing, 2002, 1
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(4)
Vervoerwijzen
Relatiemanagement
Marketing en toerisme
Australië
Auteur
(1)
Randall Whyte
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2010
The influence of corporate image, relationship marketing, and trust on purchase intention: the moderating effects of word-of-mouth
Vakartikel
01-01-2008
Selective marketing for environmentally sustainable tourism
Vakartikel
01-01-2008
Keuzes in marketingmix, innovatie en klantloyaliteit: segmentatie en strategie Keukenhof (deel 2)
Vakartikel
01-01-2005
Tourist attitudes and destination marketing: the case of Australia's Northern Territory and Malaysia
Vakartikel
01-01-2004
Using vocabularies of motives to facilitate relationship marketing : the context of the Winnebago Itasca Travelers Club