Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Measurement of tourist satisfaction with restaurant services: a segment-based approach
Publicatiedatum:
01-01-2002
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 52-68)
Publicatie
Publicatiejaar:
2002
Journal of vacation marketing, 2002, 1
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Atila Yüksel
Fisun Yüksel
Termen
(1)
Klantentevredenheid toerisme
Gerelateerde items
Persartikel
28-06-2022
Kusttoerist is tevreden, Koksijds burgemeester minder: Burgemeester heeft vragen bij extra toerisme
Persartikel
29-09-2023
Toeristen geven Brugge uitstekend rapport, blijkt uit nieuw Kunststedenonderzoek van Toerisme Vlaanderen
Persartikel
29-09-2023
Nieuw onderzoek van Toerisme Vlaanderen toont hoge tevredenheidsscores voor Vlaamse kunststeden
Vakartikel
01-01-2011
The factor structure of tourist satisfaction at sun and sand destinations
Vakartikel
01-01-2002
Experience use history as a segmentation tool to examine golf travellers' satisfaction, perceived value and repuchase intentions
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink