Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Vrij zoeken met deze term
Gebruik "aanhalingstekens" om termen samen te houden. Bv. "openbare verlichting".
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Measurement of tourist satisfaction with restaurant services: a segment-based approach
Publicatiedatum:
01-01-2002
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 52-68)
Publicatie
Publicatiejaar:
2002
Journal of vacation marketing, 2002, 1
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Atila Yüksel
Fisun Yüksel
Termen
(1)
Klantentevredenheid toerisme
Gerelateerde items
Persartikel
28-06-2022
Kusttoerist is tevreden, Koksijds burgemeester minder: Burgemeester heeft vragen bij extra toerisme
Persartikel
29-09-2023
Toeristen geven Brugge uitstekend rapport, blijkt uit nieuw Kunststedenonderzoek van Toerisme Vlaanderen
Persartikel
29-09-2023
Nieuw onderzoek van Toerisme Vlaanderen toont hoge tevredenheidsscores voor Vlaamse kunststeden
Vakartikel
01-01-2011
The factor structure of tourist satisfaction at sun and sand destinations
Vakartikel
01-01-2002
Experience use history as a segmentation tool to examine golf travellers' satisfaction, perceived value and repuchase intentions
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink