Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Measuring what matters: 'importance' in satisfaction surveys
Publicatiedatum:
01-01-2004
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: A-127-131)
Publicatie
Publicatiejaar:
2004
Insights, 2004, January
Geselecteerde artikels (10)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Meetmethodieken bij toerisme
Klantentevredenheid toerisme
Auteur
(1)
Parves Khan
Gerelateerde items
Persartikel
28-06-2022
Kusttoerist is tevreden, Koksijds burgemeester minder: Burgemeester heeft vragen bij extra toerisme
Persartikel
13-08-2021
Straffe bezoekerscijfers voor het Natuur Part 't Zwin in Knokke-Heist
Persartikel
29-09-2023
Toeristen geven Brugge uitstekend rapport, blijkt uit nieuw Kunststedenonderzoek van Toerisme Vlaanderen
Persartikel
29-09-2023
Nieuw onderzoek van Toerisme Vlaanderen toont hoge tevredenheidsscores voor Vlaamse kunststeden
Persartikel
04-05-2021
Europa zet deur open tijdens coronazomer 2021 voor gevaccineerde buitenlandse toeristen