Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Vrij zoeken met deze term
Gebruik "aanhalingstekens" om termen samen te houden. Bv. "openbare verlichting".
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Movie-induced tourism : the challenge of measurement and other issues
Publicatiedatum:
01-01-2001
Nr. 4, volume 7
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 316-332)
Publicatie
Publicatiejaar:
2001
Journal of Vacation Marketing, 2001, 4
Geselecteerde artikels (6)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Graham Busby
Julia Klug
Termen
(2)
Media- en technologiegebruik
Verenigd Koninkrijk
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2011
Destination image as quantified media messages: the effect of news on tourism demand
Vakartikel
01-01-2010
The use of film in re-imaging a tourism destination: a case study of Yorkshire, UK
Vakartikel
01-01-2005
Toddlers, tourism and Tobermory: destination marketing issues and television-induced tourism
Vakartikel
01-01-2005
What's the story in Balamory?: the impacts of a childeren's TV programme on small tourism enterprises on the Isle of Mull, Scotland
Vakartikel
01-01-2004
Lord of the Rings versus Harry Potter: case studies of film tourism in action
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink