Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Perception differences among visitor groups: the case of horse-attraction versus other-attraction tourist markets in Lexington, Kentucky
Publicatiedatum:
01-01-2003
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 174-187)
Publicatie
Publicatiejaar:
2003
Journal of Vacation Marketing, 2003, 2
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Doelgroepenselectie
Midden-Amerika
Auteur
(1)
Omotayo Brown Desmond
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2016
Reiziger van de toekomst wil persoonlijke service: sectorbrede zoektocht naar verdienmodel
Vakartikel
01-01-2016
Hoe krijg je combinatie binnen- en buitenmensen de natuur in?
Vakartikel
01-01-2016
Millennials imponeren recreatie en toerisme: marktshift Trends twintigers en reisindustrie
Vakartikel
01-01-2015
Wij hebben maar één ding gemeen: jij begrijpt mij niet, en ik begrijp jou niet!: 4 generaties medewerkers, klanten en bazen zorgen voor verwarring, onbegrip en foute beslissingen in de reissector
Vakartikel
01-01-2003
How Charleston got her groove back: a convention and visitors bureau's response to 9/11