Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Perception differences among visitor groups: the case of horse-attraction versus other-attraction tourist markets in Lexington, Kentucky
Publicatiedatum:
01-01-2003
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 174-187)
Publicatie
Publicatiejaar:
2003
Journal of Vacation Marketing, 2003, 2
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(1)
Omotayo Brown Desmond
Termen
(2)
Doelgroepenselectie
Midden-Amerika
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2016
Hoe krijg je combinatie binnen- en buitenmensen de natuur in?
Vakartikel
01-01-2016
Reiziger van de toekomst wil persoonlijke service: sectorbrede zoektocht naar verdienmodel
Vakartikel
01-01-2016
Millennials imponeren recreatie en toerisme: marktshift Trends twintigers en reisindustrie
Vakartikel
01-01-2015
Wij hebben maar één ding gemeen: jij begrijpt mij niet, en ik begrijp jou niet!: 4 generaties medewerkers, klanten en bazen zorgen voor verwarring, onbegrip en foute beslissingen in de reissector
Vakartikel
01-01-2003
How Charleston got her groove back: a convention and visitors bureau's response to 9/11
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink