Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Power dimensions and influence reputation in tourist destinations: empirical evidence from a network of actors and stakeholders
Publicatiedatum:
01-01-2011
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 1299-1309)
Publicatie
Publicatiejaar:
2011
Tourism Management, 2011, 6
Geselecteerde artikels (8)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(1)
Kennis delen
Auteur
(2)
Christian Laesser
Pietro Beritelli
Gerelateerde items
Persartikel
07-05-2024
Opinie MO*-journalist John Vandaele: "Europa moet Chinese producenten van zonnepanelen en elektrische auto's uitnodigen om van hen te leren"
Persartikel
05-04-2024
Forma (Ingelmunster) is pionier op het vlak van informatieveiligheid bij ziekenhuizen
Persartikel
08-03-2024
Zorgdenktank PRoF (Poperinge) krijgt nieuwe bestuurder: "Blijven nadenken over een positief ’healing environment’"
Persartikel
23-02-2024
Kenniscentrum ARhus is na 10 jaar werking een baken in Roeselare en een voorbeeld voor Vlaanderen
Vakartikel
01-01-2011
Destination network management: a conceptual analysis