Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Profiling people searching for and purchasing travel products on the world wide web
Publicatiedatum:
01-01-1999
NR. 3
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 291-298)
Publicatie
Publicatiejaar:
1999
Journal of Travel Research, 1999, 3
Geselecteerde artikels (11)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
E-toerisme
USA/VSA (Verenigde Staten)
Auteur
(2)
Karin Weber
Wesley S. Roehl
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2011
Travel queries on cities in the United States: implications for search engine marketing for tourist destinations
Vakartikel
01-01-2011
Measuring the effectiveness of US official state tourism websites
Vakartikel
01-01-2006
Identifying the success factors of web-based marketing strategy: an investigation of convention and visitors bureaus in the United States
Vakartikel
01-01-2006
The role of information technology use in American convention and visitors bureaux
Vakartikel
01-01-2003
East versus West: a comparison of online destination marketing in China and the USA