Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Promoting destinations: an exploratory study of publicity programmes used by national tourism organisations
Publicatiedatum:
01-01-2003
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 137-151)
Publicatie
Publicatiejaar:
2003
Journal of Vacation Marketing, 2003, 2
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Marketingcampagnes
Destination marketing
Auteur
(2)
Geoffrey I. Crouch
Lynne Dore
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2012
Drempelverlagend: campagne Texel geeft toerist dichtbij gevoel
Vakartikel
01-01-2011
Ieder eiland zijn eigen moment: gezamenlijke campagne Waddeneilanden
Vakartikel
01-01-2009
A comparative study of the use of 'iconic' versus 'generic' advertising images for destination marketing
Vakartikel
01-01-2009
Government websites for promoting East Asian culinary tourism: a cross-national analysis
Vakartikel
01-01-2008
The contribution of figurative devices to representation of tourism images