Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Responsible marketing of ecotourism destinations and attractions :a a commercial sector perpective
Publicatiedatum:
01-01-1993
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 21-24)
Publicatie
Publicatiejaar:
1993
Tourism Review, 1993, 3
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Duurzaam toerisme
Marketing en toerisme
Auteur
(1)
Martin Brackenbury
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2010
Welke smaak groen wilt u?: groen en duurzaam toerisme: meer marketingslagkracht bij koplopers
Vakartikel
01-01-2010
Consulting communities: using audience response system (ARS) technology to assess community preferences for sustainable recreation and tourism development
Vakartikel
01-01-2009
Proposing a sustainable marketing framework for heritage tourism
Vakartikel
01-01-2008
Selective marketing for environmentally sustainable tourism
Vakartikel
01-01-2008
4L tourism (landscape, leisure, learning and limit) : responding to new motivations and expactations of tourists to improve the competitiveness of Alpine destinations in a sustainable way