Artikel - Persartikel

Retail Merkenonderzoek: de 100 sterkste retailmerken van Nederland

Bron: retailtrends.nl
20-03-2023
Publicatiedatum: 03-04-2023

Bol.com gaat al sinds de start van het Retail Merkenonderzoek in 2015 aan kop als sterkste retailmerk van Nederland. Die andere groeibriljant van eigen bodem – Action – dringt voor het eerst de top drie binnen. Beide kunnen de grootste groei van het klantenbestand verwachten, blijkt uit het Retail Merkenonderzoek 2023. Action wint daarnaast de award voor de beste prijskwaliteitsverhouding, die RetailTrends voor het eerst uitreikt.

Bron: https://retailtrends.nl/news/69265/retail-merkenonderzoek-de-100-sterkste-retailmerken-van-nederland - 25-04-2023
Online raadpleegbaar
Enkel raadpleegbaar via betalende login
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Auteur(1)
Hendrik Beerda
Termen(4)
Merknamen en branding
Belevingstoerisme
Nederland