Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Rethinking business models for the creative industries in the digital economy
Publicatiedatum:
01-01-2010
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 26-27)
Publicatie
Publicatiejaar:
2010
Regions, 2010, 277
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Creatieve industrie
Verenigd Koninkrijk
Auteur
(1)
Lorraine Warren
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2013
Towards a reconciliation of the 'context-less' with the 'space-less'? The creative class across varieties of capitalism: new evidence from Sweden and the UK
Vakartikel
01-01-2013
Crafting the region: creative industries and practices of regional space
Vakartikel
01-01-2013
Bohemian graduates in the UK: disciplines and location determinants of creative careers
Vakartikel
01-01-2010
Creative spaces: the role of the underground and the prospect of lock-in in the creative industries
Vakartikel
01-01-2010
Squeezing the spaces of creative production: a case study of the Northern quarter in Manchester, UK