Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Rethinking business models for the creative industries in the digital economy
Publicatiedatum:
01-01-2010
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 26-27)
Publicatie
Publicatiejaar:
2010
Regions, 2010, 277
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(1)
Lorraine Warren
Termen
(2)
Creatieve industrie
Verenigd Koninkrijk
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2013
Towards a reconciliation of the 'context-less' with the 'space-less'? The creative class across varieties of capitalism: new evidence from Sweden and the UK
Vakartikel
01-01-2013
Crafting the region: creative industries and practices of regional space
Vakartikel
01-01-2013
Bohemian graduates in the UK: disciplines and location determinants of creative careers
Vakartikel
01-01-2010
Creative spaces: the role of the underground and the prospect of lock-in in the creative industries
Vakartikel
01-01-2010
Squeezing the spaces of creative production: a case study of the Northern quarter in Manchester, UK
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink